El passat divendres 25 d’octubre de 2024 es va celebrar la X Jornada del Grup-TLP Barcelona al Col·legi de Metges de Barcelona, sota el títol “El Laberinto Narcisista: Identificación y Tratamiento”. Amb més de 200 persones assistents, aquest esdeveniment va oferir un espai de reflexió i anàlisi profunda sobre el diagnòstic i tractament del narcisisme, en un marc centrat en la salut mental i la psicoteràpia.
La jornada va comptar amb la participació de reconeguts ponents internacionals, com els professors Frank Yeomans i Otto Kernberg, que van aportar la seva visió i experiència per enriquir els debats i conferències. També van contribuir-hi figures destacades del Grup-TLP Barcelona, com Joan Vegué, Ma. Jesús Rufat, Natalia Calvo, Marc Ferrer, Alfons Icart, Brenda Tarragona i Teresa Ribalta.
L’estructura de la jornada va incloure diverses conferències i debats que abordaven temàtiques d’interès, com ara el narcisisme com a fenomen social i en les relacions d’amor, així com el tractament del trastorn narcisista de la personalitat. Les intervencions dels ponents van fomentar un diàleg constructiu i un intercanvi de coneixements que van enriquir l’experiència de les persones assistents.
Des del Grup-TLP Barcelona, expressem el nostre agraïment a totes les persones que van assistir i a ponents que, amb les seves aportacions, han fet possible l’èxit d’aquesta desena edició de les jornades Grup-TLP Barcelona.






