Per poder beneficiar-se del descompte per a estudiants, cal enviar un correu electrònic a formacio@gruptlpbarcelona.org adjuntant la documentació acreditativa dels estudis que s’estan cursant actualment. La documentació ha d’estar vigent i permetre verificar la condició d’estudiant en el moment de la sol·licitud. En un termini màxim de 72h en dies laborables, validarem la documentació i rebràs un codi per poder aplicar el descompte.

18/06/2026
De 17:30h a 19:30h
Online
Castellà
Quan el sistema col·lapsa: entendre i regular el TLP
50,00 €
Aquesta formació proposa aprofundir en la comprensió del Trastorn Límit de la Personalitat des d’una perspectiva clínica i aplicada. S’explorarà el model GPM com a marc per entendre la desorganització del sistema emocional en el TLP i el seu impacte en el funcionament interpersonal.
També s’abordarà el concepte de finestra de tolerància, diferenciant els estats d’hiperactivació i hipoactivació i la seva expressió en la pràctica clínica. A partir d’això, es reflexionarà sobre estratègies d’intervenció orientades a ajudar el sistema a tornar al rang òptim, generant també un espai de debat clínic basat en casos i en l’experiència professional compartida.
Núria Ribas
